Bilety na pociągi PKP Intercity kupimy wreszcie przez aplikację w smartfonie

Przy wspólnej współpracy SkyCash i PKP Intercity wreszcie nastąpił przełom w kupowaniu biletów. Otóż owocem tej współpracy jest możliwość od końca listopada i początku grudnia 2014 kupienia biletu poprzez smartfona. Jak działa dokładnie aplikacja i jak ułatwia życie pasażerom?

PKP wprowadza nową aplikację, która będzie służyć do zakupu biletów z poziomu telefonu komórkowego. Bilety będzie można kupować 24 godziny na dobę oraz kupić od razu kilka biletów na raz. Bilety, które będziemy kupowali przez aplikację dotyczy pociągów EIC oraz TLK.

Użytkownik, albo raczej turysta będzie mógł wyszukać sobie połączenie, określić ile osób będzie jechać, jaki bilet potrzebują, określić zniżki, wybrać wagon i klasę przedziału. Zakupiony bilet będzie pobrany i zapisany w zakładce "Kontrola" – dzięki czemu nie będzie już potrzeby łączenia się z internetem w celu pokazania biletu. Automatycznie zakupiony bilet też zostanie wysłany na adres e-mail do siedziby PKP. Dodatkowo aplikacja ma opcję zwrotu biletu, dzięki czemu zaoszczędzimy kolejny czas w kolejkach.

I co sądzicie o taki rozwiązaniu? Na pewno zaoszczędzi to sporo czasu w kolejkach i przede wszystkim jest to bardziej wygodne dla tych, którzy kupują bilety na ostatnią chwile.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*