System kompleksowego zarządzania firmą

Odpowiednie zarządzanie firmą jest gwarancją jej efektywności i rozwoju. W przypadku, dużych firm sprawa jest o tyle utrudniona, iż należy kontrolować równocześnie pracę wielu działów, które są w pewnym stopniu od siebie niezależne. Jednak to co je łączy to wspólny obieg dokumentów.

W związku z tym wiele przedsiębiorstw inwestuje w wewnętrzny system informatyczny pozwalający na automatyzację wielu procesów operacyjnych związanych z działalnością takich jak przyjmowanie zleceń, przygotowywanie ofert oraz umów, obsługę realizacji powierzonych zleceń, aż po elektroniczny obieg dokumentów. Właściwie każdy dział jesteśmy w stanie wesprzeć specjalistycznym oprogramowaniem, które pozwoli na pracę na "jednym dokumencie". Oznacza to, że każdy pracownik jest w stanie bez problemu odnaleźć interesujący go dokument w bazie. To w znacznym stopniu przyspiesza pracę, gdyż nie musimy już oczekiwać na zamówione dokumenty z innej sekcji.

W systemie tworzy się nie jako wirtualna teczka klienta czy też sprawy, co pozwala na łatwy dostęp do dokumentacji każdego zainteresowanego pracownika. Możemy znaleźć w nim zawarte umowy, wszelkie rejestry, notatki służbowe czy też korespondencje. Pozawala to na łatwiejsze skoordynowanie pracy grupowej, w którą zaangażowane jest kilka stron. To z kolei pomaga w łatwiejszym koordynowaniu i zarządzaniu realizacją projektów. Mając wgląd w bieżące prace mamy możliwość szybkiego reagowania i wprowadzania niezbędnym poprawek. System pozwala na łatwe generowanie raportów oraz analizę działań co jest bardzo przydatne z punktu widzenia kadry zarządzającej. Informatyzacja eliminuje również niepotrzebną pracę ręczną dzięki automatyzacji wystawiania dokumentów takich jak zlecenia, zapytania ofertowe czy wystawianie faktur. Ten ostatni przykład jest o tyle istotny, iż śledzenie obiegu faktur w firmie jest bardzo czasochłonne. Jeśli zamiast ręcznej obsługi wprowadzimy automatyzację tego procesu dział finansowy będzie pracował znacznie wydajniej. Wystawianie faktur, śledzenie ich statusu oraz wystawianie ponagleń do zapłaty to pokaz jedynie niewielkich możliwości jakie daje nam rozbudowany system informatyczny.

Przyspieszenie komunikacji i wynikające z tego zwiększenie komfortu pracy jest również możliwe dzięki zastosowaniu rozbudowanego panelu klienta. Za jego pomocą kontrahent będzie w stanie samodzielnie złożyć zamówienie i śledzić status jego realizacji. Korzystając z takiego rozwiązania w jego oczach wzrasta wiarygodność oraz konkurencyjność firmy. Należy pamiętać także o tym, iż w dzisiejszych czasach dużą wagę przykłada się do obsługi mobilnej wielu procesów. Dlatego też tak ważna jest konfiguracja funkcjonalności systemu z aplikacjami mobilnymi. Coraz więcej osób korzysta tego typu rozwiązań, gdyż są one powszechnie dostępne i zarazem wygodne. Stąd też uzupełnieniem każdego sprawnie działającego systemu B2B jest możliwość korzystania w jego funkcjonalności za pośrednictwem każdej dostępnej platformy w tym również urządzeń mobilnych takich jak tablet czy tez smartfon.

Szukasz profesjonalnego systemu CRM dla swojego biznesu by usprawnić pracę? Odwiedź stronę www.bosmanager.com

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*