Yahoo brnie w czasopisma cyfrowe – dobry wybór!
Yahoo to z pewnością jeden z największych gigantów obecnego internetu, niestety wciąż potrzebuje dalszych udoskonaleń. CEO Yahoo Marissa Mayer powiedziała że chce aby Yahoo było nawykiem codzienności dla użytkowników, żeby odwiedzający nie tylko wchodzili sprawdzić tu maila czy dodać fotki do flickr ale żeby spędzali tu sporo czasu przeglądając różne treści na wiele tematów.
Jest też drugi aspekt, w którym Yahoo nie wypada najlepiej, a mowa tu o reklamie, z której firma przychody powinna mieć największe tymczasem w rzeczywistości jest nieco inaczej, bowiem z roku na rok przychody te spadają.
Ku pomocy firmie idą czasopisma cyfrowe, sama Marissa w wywiadzie kilka miesięcy temu podkreślała że tego typu czasopisma mogą w bardzo fajny sposób zainteresować odbiorcę, który swój zachwyt będzie przekazywać jeszcze dalej w inne kręgi. Mayer więc postanowiła wydać miliony aby takowy plan tworzenia czasopism spełnić, dzięki temu w poniedziałek uruchomiony został już magazyn Yahoo Uroda, który redagowany jest przez Bobbi Brown, założycielkę firmy kosmetycznej o jej imieniu.
W tego typu czasopisma Yahoo będzie inwestować w najbliższym czasie, ale droga ku zadowoleniu i przyciągnięciu jeszcze większego grona odbiorców jest daleka.
Jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda najnowsze czasopismo zapraszamy pod ten link – przyznać trzeba że miło się przegląda tego typu artykuły i aż chce się zajrzeć w kolejny.