Pytania dotyczące konta GenITY

Dlaczego nie mogę utworzyć nowego konta?– Być może rejestracja została wyłączona lub nie możesz zakładać już kont ze swojego stanowiska bądź niepoprawnie wypełniasz formularz rejestracji.

Dlaczego nie mogę się zalogować?– Logowanie mogło zostać tymczasowo wyłącznone lub twoje konto zostało zablokowane bądź usunięte.

Zapomniałem hasła, co zrobić?– Obecnie nie udostępniamy funkcji odzyskiwania hasła, jednak możesz starać się o jego odzyskanie drogą mailową.

Jak skutecznie zmienić avatar konta?– Należy pamiętać że plik nie może mieć więcej niż 15kB i musi być tylko i wyłącznie w formacie .jpg, .gif lub .png.

Dlaczego należy podawać dane osobowe do konta?– Dane osobowe są wymagane, jeżeli chcesz w pełni korzystać z naszych funkcji. Pamiętaj, że wymagamy tylko podstawowych danych typu: imię, nazwisko bądź wiek.

Pytania dotyczące GenITY Mobile

Gdzie mogę pobrać wersje na Androida lub iOS?– Obecnie nie oferujemy aplikacji na mobilne systemy operacyjne.

Nie działa mi strona mobilna pod adresem genity.pl– Jeżeli się tak dzieje, wystarczy że w pasku URL wpiszesz m.genity.pl, jednak staramy się aby było to wykonane automatycznie

Pozostałe pytania

Jakiej przeglądarki najlepiej używać do GenITY?– Do użytku naszych witryn rekomendujemy przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Opera 15+, w pozostałych przeglądarkach strona także działa, jednak aby wszystkie funkcje działały poprawnie zalecamy ww. pozycje.