Centrala telefoniczna VoIP

Centrala telefoniczna VoIP to rozwiązanie teleinformatyczne cenione ze względu na swoją elastyczność i funkcjonalność. Prosta konfiguracja za sprawą przejrzystego panelu administracyjnego przysparza jej coraz więcej zwolenników. Z jakich jeszcze powodów warto zainwestować w centralę telefoniczną VoIP? Poniżej krótkie podsumowanie.

Do wyboru użytkowników przygotowano dwa elastyczne rozwiązania:
Call-eX – centrale telefoniczne VoIP
Centrala telefoniczna Call-eX marki Datera jest przeznaczona dla średnich i dużych firm. Warto pamiętać, że usługa jest idealna w przypadku większej liczby klientów i setkach prowadzonych w jednym czasie rozmów. System telekomunikacyjny skierowany jest dla call&contactcenter, a także dla centrów telemarketingowych. Równie efektywnie może obsługiwać też małe firmy, mające powyżej 10 stanowisk. Centrale telefoniczne IP PBX są instalowane na serwerze wskazanym przez klienta. Opcjonalnie usługa może zostać dostarczona już z serwerem. Rozliczenie usługi stanowi jednorazową opłatę, której koszt uzależniony jest od liczby użytkowników.

Call-eX Cloud – wirtualna centrala telefoniczna VoIP
W przeciwieństwie do wyżej opisywanej usługi Call-eX, ten system telekomunikacyjny jest dostępny w chmurze. Stanowi typ usługi SaaS (software as a service), działającej na serwerze dostawcy i udostępnianej jako usługa przez Internet. Call-eXCloud jest zintegrowany z usługą SIP Trunk, tzn. połączeń głosowych w technologii VoIP. Usługę tę cechuje model rozliczeń oparty na opłacie abonamentowej. Dzięki integracji z połączeniami marki Datera, użytkownik może negocjować własne stawki połączeń. W porównaniu do Call-eX, Call-eXCloud ma niższą barierę wejścia dla mniejszej firmy, wymagając na starcie zaledwie niedużej opłaty i abonamentu w przyszłych miesiącach.

Trzy filary centrali telefonicznej VoIP:
1. raportowanie i analityka – konfiguracja działań telekomunikacyjnych wobec zaplanowanego samodzielnie klucza;
2. konfiguracja – możliwość dokonania precyzyjnych ustawień w systemie;
3. API i CTI – elastyczność rozwiązania sprawia, że centrala telefoniczna VoIP jest w pełni integralną częścią środowiska informatycznego firmy.

Centralka telefoniczna VoIP jest niezastąpiona w przypadku prowadzenia kampanii telemarketingowych i infolinii, ale również podczas codziennej działalności większych firm i biur.
Ze wszystkimi funkcjonalnościami centrali telefonicznej VoIP można się zapoznać, wchodząc na stronę

www.datera.pl/call-ex/.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*