Polska spółka technologiczna podbija rynek Tajwanu!

RTB House jest polską spółką technologiczną o zasięgu międzynarodowym. Odpowiedzialni są za stworzenie autorskiej technologii do zakupu reklam w modelu RTB i opracowania unikalnych algorytmów do retargetowania personalizowanego.

Po licznych sukcesach RTB House rozszerzyła swoją działalność biznesową poza kraje Europy. Aktywność ta powiększyła się o region Azji i Pacyfiku, tj. Malezja, Indonezja, Tajlandia i aktualnie o Tajwan, a także Amerykę Łacińską, tj. Argentyna, Brazylia, Meksyk i Chile.

Działalnością polskiej spółki w Tajwanie pokieruje nowy Country Manager Philip Chan, wcześniej zarządzający konkurencyjną spółką Vizury Interactive. – Tajwański sektor online sukcesywnie rośnie, co naturalnie przekłada się na dynamiczny rozwój ecommerce. Zdecydowałem się na współpracę z RTB House, bo jestem przekonany, że unikatowe i elastyczne rozwiązanie retargetingowe to dokładnie to, czego potrzebują klienci, by, biorąc także pod uwagę ogromną konkurencyjność branży, zwiększyć zwrot z inwestycji w działania marketingowe i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe – reasumuje Philip Chan.

RTB House realizowali kampanie m.in.dla Venezia, iSpot, BigStar oraz Leroy Merlin, a także w ich portfolio można znaleźć informacje o współpracy z sieciami takimi jak TradeDoubler, czy Zanox. Wśród zatrudnionych 140 osób można wyróżnić ekspertów od performance marketingu, analityków i programistów.

Warto dodać, że Tajwan pod względem penetracji internetu sięga 80%, czyli wśród krajów Azji i Pacyfiku zajmuje 4 miejsce.

Gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

Patrycja Walczak

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*