Wirtualna Polska z nową stroną i nowym logo
Wirtualna Polska się zmienia czy na lepsze czy na gorsze to już zostawmy każdemu z osobna do oceny. Niemniej jednak moim skromnym zdaniem wydaje mi się że jest to zmiana na lepsze.
Nowe logo jest o wiele lepsze od swojego poprzednika a strona jest idealnym dopełnieniem tych zmian. Zmieniło się praktycznie wszystko, ujrzymy teraz wiele więcej obiektów graficznych – czyli obrazków do artykułów, które z pewnością mocno zachęcają do przeczytania danej wiadomości.
Struktura także uległa zmianie nie ujrzymy już standardowych kolumn lewa, prawa a bardziej urozmaicony pionowy widok z kategoriami jedna pod drugą.
Swój komentarz do wprowadzonych zmian wyraził Jacek Świderski – Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
Po integracji zespołów WP i o2 wzmocnionych ekspertami z rynku, udało nam się zbudować internetowy „dream-team”; zwartą organizację zorientowaną na realizację naszej misji – bycia przewodnikiem Polaków po wirtualnym świecie – i osiąganie wyznaczonych przez akcjonariuszy celów biznesowych. Jestem dumny z tego, co udało nam się osiągnąć w tak krótkim czasie. Dziś możemy przedstawić pierwsze efekty wspólnej pracy. Niestety, tylko te, które są widoczne na zewnątrz
A jak Wam podobają się te zmiany?