Starcount przygotował kolejne zestawienie dotyczące tego czym użytkownicy mediów społecznościowych się najbardziej pasjonują.
W zestawieniu mamy 10 popularnych marek, które w tym roku bezapelacyjnie były najbardziej pożądane biorąc pod uwagę większość dostępnych społeczności:
Samsung Mobile – Samsung obecny rok kończy na pierwszej pozycji co może być zadowalające. Gigant zdobył 14 mln fanów na Facebook-u i 4 mln na twitterze.Walt Disney – marka znana chyba każdemu od małego, w tym roku Disney podbił chińską sieć Sina Weibo co dało mu drugą lokatę w zestawieniu.National Geographic – popularny kanał przyrodniczy w tym roku podbił YouTube, naliczonych zostało bowiem 160 mln odsłon materiałów.Nike – 50 milinów odsłon na YouTube mówi samo za siebieGoogle – znana na całym świcie marka w tym roku przyciągneła 3 mln fanów na Facebook-u co łącznie daje ponad 15 mln.Coca-Cola – w tym roku marka przyciągnęła 15 mln nowych fanów na Facebook-u a kanał na YouTube zdobył 58 mln widzów.MTV – dane z Facebooka, Twittera i Google+ pokazują że MTV przybyło ponad 10 mln fanów.Facebook – w swoim portalu nie ma sobie równych, jest najchętniej śledzoną marką tego typu.Instagram – na swoim terytorium zdobył 16 mln nowych fanówYouTube – serwis zyskał 3 mln fanów na dopiero co rozwijającym się portalu Google+