Najpopularniejsze marki w mediach społecznościowych

Starcount przygotował kolejne zestawienie dotyczące tego czym użytkownicy mediów społecznościowych się najbardziej pasjonują.
W zestawieniu mamy 10 popularnych marek, które w tym roku bezapelacyjnie były najbardziej pożądane biorąc pod uwagę większość dostępnych społeczności:

  • Samsung Mobile – Samsung obecny rok kończy na pierwszej pozycji co może być zadowalające. Gigant zdobył 14 mln fanów na Facebook-u i 4 mln na twitterze.
  • Walt Disney – marka znana chyba każdemu od małego, w tym roku Disney podbił chińską sieć Sina Weibo co dało mu drugą lokatę w zestawieniu.
  • National Geographic – popularny kanał przyrodniczy w tym roku podbił YouTube, naliczonych zostało bowiem 160 mln odsłon materiałów.
  • Nike – 50 milinów odsłon na YouTube mówi samo za siebie
  • Google – znana na całym świcie marka w tym roku przyciągneła 3 mln fanów na Facebook-u co łącznie daje ponad 15 mln.
  • Coca-Cola – w tym roku marka przyciągnęła 15 mln nowych fanów na Facebook-u a kanał na YouTube zdobył 58 mln widzów.
  • MTV – dane z Facebooka, Twittera i Google+ pokazują że MTV przybyło ponad 10 mln fanów.
  • Facebook – w swoim portalu nie ma sobie równych, jest najchętniej śledzoną marką tego typu.
  • Instagram – na swoim terytorium zdobył 16 mln nowych fanów
  • YouTube – serwis zyskał 3 mln fanów na dopiero co rozwijającym się portalu Google+
  • "Infografika"

    Leave a Comment

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *
    *