Groupon wprowadza platformę Groupon Partner Network

Wydawcy, którzy chcą dodatkowo zarobić mają teraz do tego niezwykłą okazje, bowiem Groupon otworzył w poniedziałek (19.08) swoją platformę Groupon Partner Network, która ma posłużyć firmom do zarządzania marketingiem afiliacyjnym. Nowo uruchomiona usługa wykorzystuje sieć ponad 10.000 internetowych wydawców w celu zwiększenia widoczności i dystrybucji ofert Groupon.

Platforma została wprowadzona aby pomóc wydawcom online lepiej zarabiać na ich obecności w internecie po przez promocje Groupon okazje. Zainteresowani mogą początkowo w promocji do 30 września 2013 zyskać 12 % prowizji od zakupów wykonanych przez ich zasoby cyfrowe, po zakończonej promocji próg ten spadnie do 10 %.

Chętni wydawcy mogą ubiegać się o udział w programie na : partner.groupon.com
Po akceptacji zostanie, im przyznany dostęp do kilkudziesięciu bannerów i widżetów. Mało tego, Groupon odda do ich dyspozycji również diagnostykę aby pokazać, jakie reklamy – zarówno te działające na komputerach jak i urządzeniach mobilnych – przyciągają największe zainteresowanie. A szczegółowo pisząc do użytku będziemy mieli:

  • Real-time Reports – czyli wszystkie możliwe raporty 24/7, które pomogą nam w prowadzeniu swoich usług w jak najlepszej efektywności
  • Link Creation Wizard – wiele narzędzi do tworzenia wysokiej konwersji linków dla Groupon, w tym także inteligentnych widgetów opartych na kategorii i geolokalizacji
  • Open APIs – czyli natychmiastowy dostęp do tysięcy ofert i zleceń na rynku Groupon
  • Warto dodać, że GPN jest już dostępny w ponad 30 krajach.
    Przyznać muszę, że może to być dobre rozwiązanie dla wielu firm na podwyższenie zarobków o te kilka 'groszy’.

    Źródło: investor.groupon.com

    Leave a Comment

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *
    *