LinkedIn odświeża strony grup

LinkedIn to na pewno jedna z tych witryn, która będzie coraz bardziej pożądana przez użytkowników. Sprawdźmy co zmieni się w obecnym wyglądzie grup

LinkedIn zaprezentował w czwartek nowy odświeżony wygląd grup w swoim serwisie, zapewniając przy tym nowe spojrzenie na jedną z najważniejszych cech całej platformy.

Grupy przeprojektowano z myślą o łatwiejszej nawigacji i prostszym użyciu – bo trzeba przyznać, że stary wygląd tego nie zapewniał. Nowy wygląd kładzie także duży nacisk na treść, łatwiej jest odnaleźć co, kto skomentował czy dalej udostępnił, ułatwione jest także całkowite zarządzanie grupami.

Warto wspomnieć, że funkcja grup na LinkedIn cieszy się sporym zainteresowaniem, bowiem przeciętny użytkownik należy do co najmniej siedmiu grup co przekłada się na zysk dla użytkownika, ponieważ ma on ponad cztery razy więcej wyświetleń profilu niż osoby nie należące do żadnej grupy.

A poniżej zdjęcie nowego wyglądu grup:

"Nowe

Zmiany te są wprowadzane jak na razie tylko w anglojęzycznej wersji serwisu od czwartku do niedalekiej przyszłości. Witryny nie anglojęzyczne niestety jeszcze muszą czekać, ponieważ nie została ujawniona żadna możliwa data uruchomienia nowego wyglądu.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*